Rozwój firmy

Rozwój firmy

/ Firma / Rozwój firmy

Supermarkety Piotr i Paweł działają na polskim rynku od ponad 26 lat. Od początku istnienia sieć przywiązuje ogromną wagę do zadowolenia Klientów, dbając o szeroki wybór, wysokiej jakości produktów i najwyższą jakość obsługi. Dwie ostatnie dekady wypełnione były ciężką, ale przynoszącą wielką satysfakcję, pracą. Poznajcie historię naszej firmy!

Poznaj naszą historię!

2015

25 lat działalności!

25 rok działalności firmy, to kolejny rok dynamicznego rozwoju sieci supermarketów „Piotr i Paweł”. Otwarte zostały nowe placówki w Krakowie, Łodzi, Krotoszynie, Skawinie i Olkuszu.

2014

1 000 produktów

To był najdynamiczniejszy rok w historii rozwoju placówek, asortyment marki własnej został rozszerzony do 1000 produktów, a koalicja zakupowa Grupa Handlowa PL Plus.

2013

100 placówek!

Blisko 7% wzrostu w ostatnim kwartale roku, dynamiczny rozwój placówek, rozszerzenie asortymentu marki własnej do 600 produktów, wprowadzenie brandu Lubię w koalicji zakupowej.

2012

Marka własna rośnie w siłę!

Obroty sieci za rok finansowy 2012 wyniosły 1,842 mld zł, co oznacza wzrost w porównaniu z rokiem 2011 o 9,2 proc.. Rozwój sieci to również 10 nowych sklepów, w Grudziądzu.

2011

Przyszłość to świeżość

Obroty sieci za rok finansowy 2011 wyniosły blisko 1,7 mld zł, co oznacza wzrost w porównaniu z rokiem 2010 o 7%. Rozwój sieci to również 8 nowopowstałych sklepów, w Gdańsku.

2010

2010 Kolejne sklepy

W 2010 roku nowe sklepy zostają otwarte już w styczniu: 16.01 w Grudziądzu (861 m2) -to druga placówka w tym mieście – oraz 23.01 w Inowrocławiu (903 m2) – pierwszy sklep w tym mieście.

2009

Mocne uderzenie!

Luty 2009 roku jest miesiącem inaugurującym cykl planowanych otwarć. Pierwszy sklep w województwie podlaskim otwieramy (25.02) w Białymstoku (1253 m2). 25 marca.

2008

Huczna czterdziestka!

W Obornikach Wielkopolskich niedaleko Poznania otwieramy 40 supermarket sieci „Piotr i Paweł” (878 m2). Powstaje także drugi sklep we Wrocławiu (1187 m2).

2007

Dobry rok

W 2007 roku Toruń ma już dwa sklepy „Piotra i Pawła”, Warszawa cztery, a Poznań aż dziewięć. Nowe sklepy otwieramy także w Szczecinie, Kaliszu, Tczewie i Katowicach.

2006

Jeszcze więcej świeżości

Warszawa zyskuje drugą placówkę „Piotra i Pawła” w Parku Handlowym Targówek k. IKEA. Dajemy też możliwość robienia zakupów w „Piotrze i Pawle” mieszkańcom.

2005

“Piotr i Paweł” u gigantów

W Poznaniu, w Centrum Handlowym Plaza otwieramy jeden z największych supermarketów (2070 m2). Wewnątrz sklepu działa kawiarnia, mająca własną palarnię kawy.

2004

Jesteśmy w stolicy

Powstaje pierwszy „Piotr i Paweł” w Warszawie (Centrum Handlowe Blue City) i kolejny w Poznaniu.

2003

“Piotr i Paweł” bliżej morza

Rozwijamy sieć sklepów franchisingowych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego (Bydgoszcz – sala sprzedaży 1180 m2) i zachodniopomorskiego (Stargard Szczeciński).

2002

Zasięg ogólnopolski

Otwieramy kolejnych 9 sklepów: w Swarzędzu, Strzelcach Krajeńskich, Gorzowie Wlkp., Grodzisku Wlkp., Zielonej Górze, Jankach k. Warszawy, Trzciance, Głogowie i Toruniu.

2001

Więcej “Piotra i Pawła”

Powstają cztery nowe sklepy na zasadach umowy franchisingowej: w Poznaniu (Pasaż „Rondo”), Drezdenku, Pniewach i Luboniu k. Poznania.

2000

Ekspansja

„Piotr i Paweł” wychodzi poza granice Poznania. Otwieramy sklep w Pile (pierwsza umowa franchisingowa).

1998

Centrum handlowe

Tworzymy Centrum Handlowe „Piotr i Paweł” (4000 m2), które składa się z supermarketu (2900 m2), sklepu muzycznego, drogerii oraz 9 boksów handlowych. Ponadto zaczyna

1995

24 h świeżości

Otwieramy pierwszy całodobowy supermarket „Piotr i Paweł”.

1991

Pierwszy supermarket

Rok 1991, grudzień, to otwarcie pierwszego supermarketu "Piotr i Paweł" o powierzchni 300 m2 sprzedaży.

1990

Poznańskie początki

Rok 1990 to początek działalności w Poznaniu. Eleonora Woś z synami Piotrem i Pawłem otwierają pierwszy sklep o powierzchni 60 m2.