Nowe zdjęcie

Odpowiedzialny biznes

/ Firma / Odpowiedzialny biznes

Społeczna odpowiedzialność biznesu to jeden z filarów strategii sieci supermarketów Piotr i Paweł. Firma aktywnie wspiera projekty edukacyjne, społeczne, akcje charytatywne, wydarzenia sportowe i kulturalne. Bycie odpowiedzialnym dla sieci oznacza spełnienia wszystkich wymogów formalnych i prawnych w kontaktach z partnerami biznesowymi, a także inwestycje w ochronę środowiska. Sieć angażuje się w projekty o zasięgu ogólnopolskim, takie jak np. walkę z problemem niedożywienia poprzez regularne uczestnictwo w Zbiórce Żywności Federacji Banków Żywności bądź Caritas, ale pamięta także o środowisku lokalnym. Propaguje ruch i zdrowie. Stworzyła pracowniczą drużynę biegaczy Markę Formy, bo w zdrowym ciele zdrowy duch, zaś z myślą o przyszłości dzieci - Fundację Piotr i Paweł "Radość Dzieciom", która wspiera młode osoby szczególnie uzdolnione, chore bądź potrzebujące.